Preswentació: Isabel Oliver

    • Data:13-11-2026
    • Hora:19:00
    • Lloc:IVAM
    • Carrer Guillem de Castro, 118
    • València
    Preswentació: Isabel Oliver

    La Institució Alfons el Magnànim es complau a convidar-vos a la presentació del llibre Isabel Oliver.

    La presentació se celebrarà el pròxim divendres 13 de novembre a les 19:00 hores, a l’IVAM (Carrer Guillem de Castro, 118 València), i comptarà amb la participació de Miquel Nadal, director del Magnànim, Isabel Tejeda, directora de la publicació, i Isabel Oliver, premi trajectòria Alfons Roig 2024.

    L'entrada serà lliure i gratuïta fins a completar l'aforament.

    El jurat del Premi d'Arts Visuals Alfons Roig 2024, que entrega la Diputació de València, va fer públic el mes de juny de 2024 el nom de les premiades en les seues dos categories, sent una d’elles, la pintora valenciana Isabel Oliver, guardonada en la categoria de millor trajectòria artística.

    Els membres del jurat van atorgar el premi a la pintora valenciana Isabel Oliver per la seua trajectòria, primer en l'art pop feminista valencià i, a partir dels anys 70, per la seua vinculació amb una pintura compromesa que dura fins al dia de hui, el reconeixement del qual es materialitza amb la concessió del Premi Alfons Roig.

    El premi de la Diputació de València, amb caràcter biennal, va ser constituït per primera vegada en 1984 i ha servit per a la promoció i reconeixement de figures emblemàtiques de l'art valencià com Josep Renau, Eusebi Sempere, Andreu Alfaro, Miquel Navarro, Soledad Sevilla, Artur Heras, Carmen Calvo o Ángela García Codoñer, entre molts altres i, a més de la dotació econòmica, comporta la publicació d’un llibre sobre l’artista guardonada que ara ha coordinat i editat la Institució Alfons el Magnànim.