Les XV Jornades del Còmic de València tornen a La Nau

    • Data:21-04-2026
    Les XV Jornades del Còmic de València tornen a La Nau

    La trobada se celebrarà del 22 al 24 de maig amb activitats per a tots els públics i cartell de Cristina Durán

    Les XV Jornades del Còmic de València se celebraran del 22 al 24 de maig al Centre Cultural La Nau de la Universitat de València.

    L’esdeveniment, organitzat per l'Asociación Valenciana del Cómic (ASOVALCOM) i l’Aula de Còmic del Vicerectorat de Cultura i Societat de la Universitat de València, comptarà amb una programació variada que inclourà trobades amb autores i autors, taules redones, tallers i activitats dirigides a tots els públics.

    En este context, l’autora valenciana Cristina Durán ha sigut l’encarregada de realitzar el cartell de l’esdeveniment, aportant la seua mirada artística a una cita ja consolidada dins del panorama cultural valencià.